Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Saturday, January 30, 2010

...KEDAI KOMPUTER WIFE AKU BERWAJAH BARU...




Korang dah sedia maklum kan yang wife aku ni bukak satu kedai komputer di bandar chiku 3.....dan aku rasa kedai komputer wife aku ni la kiranya kedai kompurer yang paling laris sekali....bukan nak memuji tapi memang kenyataannya memang begitu....sebenarnya selepas menerima projek dari ppd gua musang untuk membaik pulih komputer-komputer sekolah sekitar sini, wife aku juga sebenarnya dalam proses menjalankan pusat pembelajaran yang dikendalikan oleh jabatan pembangunan kemahiran...program ni dinamakan 'sldn' yang mana setiap pelajar mendapat elaun setiap bulan hasil dari pembelajaran tersebut....dengan pendaftaran pelajar seramai lebih 40 orang wife aku ingin mengubah suasana dan susunan kedai untuk mencantikkan dan memberi lebih keselesaan kepada pengunjung......untuk itu wife aku telah menambahkan beberapa bijik komputer dan meja komputer yang lama digantikan dengan yang baru....setelah menghadapi beberapa kesulitan dalam pembikinan kedai ni akhirnya berjaya jugak apa yang diinginkan oleh wife aku....tahniah untuk wife aku..hehehe..

No comments: