Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Saturday, January 30, 2010

...NEO PROBLEM LAGI...



Neo problem lagi, hehe...kalau dulu sal kes eksiden dan skarang lak kes batery alarm dah weak....kesian..kesian....masa kejadian ni wife aku baru abis keje dan kiranya dalam perjalanan nak balik ke rumah la kan...bila setibanya wife aku ke tempat parking kete dan nak bukak alarm kete, alarm lak xbunyi...so, jenuhlah wife aku nak bukak sampai mintak bantuan kawan-kawan opis tuk datang membantu....tapi sayang, kiranya takder sorang pun pomen kete diantara mereka..hehe...untuk mengatasi masalah yang camni, wife aku pun call la bapak mertua aku tuk datang bawak satu lagi kunci...kiranya lama gak la wife aku duk nunggu kat sana, maklumla chiku gan gua musang tu dalam setengah jam gak la kalau drive laju...kalau drive pelan mahu jer dalam 45 minit....tapi nasib baik la kawan-kawan opis wife aku tu temankan dia...baik tul kan..hehe...

No comments: