Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, October 7, 2010

...ADIK AKU EKSIDEN LA PLAK...

Ni sepatutnya dah jadi entry lama dah tapi memandangkan kesibukan aku yang tahap melampau-lampau, aku 'peramkan' dulu entry ni dan lewat pagi ni akan aku postkan....
Adik aku eksiden !!!!...terkejut gak aku bila jiran aku telefon aku dan bagitau adik aku eksiden....lantas terus aku ke klinik wakaf bharu tuk mendapatkan adik aku....sampai jer kat situ aku tengok cam teruk gak adik aku ni...bahagian kaki dia memang kena 'jahit' sebab luka dalam....fuhh, kesian tul...dah la sebulan yang lalu adik aku dah eksiden dah tapi yang tu takder la sampai cedera-cedera ni.....kisah yang berlaku khamis minggu lepas ni aku dengar camni, adik aku dari klinik pasir pekan selepas beli ubat batuk dari klinik tersebut....bila adik aku bawak motor menuju ke jalan utama, motor adik aku dilanggar oleh motor 125 z yang dinaiki 'mat rempit' aku rasa....kesian adik aku yang jadi mangsa keadaan plak...mamat tu takde pe-pe cuma motor dia la kena 'angkat enjin'.....nasib baik la ada org tua berhampiran kejadian tersebut menenangkan budak-budak yang mengenali adik aku..kalau tak maunya mati mamat tu kena belasah kot.....erm, sampai sekarang dah seminggu adik aku duk berbaring kat umah, dan seminggu jugaklah dia tak pi kerja...so, mangsa keadaan tul adik aku ni.....huhuhuhuhu.......

Ni masa mula-mula aku sampai...adik aku dah dikenakan rawatan dah....

Sakit-sakit pun sempat lagi 'peace' tu...hahaha....

Aku pun heran la, camne tudung adik aku tu leh tembus-tembus walhal dia pakai helmet...????

Sape-sape takut darah jangan cuba-cuba tengok k...hehehe...

No comments: