Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Saturday, October 9, 2010

....SLIDE PRESENTATION NYA PASAL.....

Dah pukul 5.30 pagi dah...aku still depan laptop kat opis ni...slide yang aku wat sejak tengahari semalam dah siap jam 4 pagi tadi walaupun wat dengan bersengkang mata...member-member yang aku harap leh teman aku wat keje sedap jer tido kat sofa..pela punya membe..huhuhu...so, sekarang aku nak print slide yang hampir 300 helai ni tuk dijadikan rujukan oleh bos aku besok...harap-harap tak der la komen, kalau dikomen lebih-lebih maunya mengamuk aku nanti...hahaha....dah la semalam balik kul 7 pagi...hari ni plak 7 pagi gak la kot, huhuhu....bangla pun tak keje teruk-teruk cam aku tau, hehe...tapi tak pe la, aku buat yang termampu jer....dah la minggu ni tak leh balik jumpa anak gan wife aku, rindu kat dorang sangat-sangat...hanya gan telefon gan gambar jer yang jadi pengubat rindu aku kat dorang....erm, sekarang aku mula merasai kemengantukkan yang terlampau-lampau ar....sedap jer kalau leh tido ni....huhuhuhu.....

2 comments:

eMMe said...

oits joe! lame tak update blog...

joe_cromokk said...

aku sibuk sangat2 la mie...sian kat aku..huhuhu..