Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Tuesday, October 14, 2008

MENGAPA......??


Mengapa...??...aku pun sering kali terfikir pada diri sendiri tentang persoalan itu....
ungkapan sebegini jarang sekali aku lafaskan buat hati dan perasaan kerdil ku ini.....
mungkinkah inilah masanya untuk aku berbicara secara jujur dengan perasaan ku....
tapi mengapa dengan ungkapan mengapa...??...salahkah atau kejamkah aku untuk berperasaan sebegitu...ah..kadang-kadang bermain jua dibenak fikiranku ini tentang perasaan sendiri...
mungkin ini jua adalah petunjuk untuk aku jatuh cinta dan menyintai seseorang...
tetapi masalahnya mengapa sekarang..???...kenapa tidak minggu depan..??..bulan depan..??..atau tahun depan jua...??...ah..terasa kusut untuk difikirkan...mungkin cara yang terbaik untuk aku fikirkan adalah ini petanda bahawa aku telah jatuh cinta dan sedang menyintai seseorang......

No comments: