Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, October 27, 2008

' TIRAI HATI '


malam kian menjelma kembali...dengan diiringi tiupan angin yang kadang kala menggigilkan seluruh badanku dan adakalanya mendatangkan "mood" baru dalam perasaan ku....perasan yang tulus dan ikhlas lahir dalam diri ku tika ini...aku sedar bahawa perasaan sebegini tidak mampu aku padamkan dan sekiranya aku dapat lonjakkan perasaan ku ini ke persada yang tertinggi...mungkin itu jua yang akan aku lakukan...ah..indah sekali berada disaat begini...alunan lagu2 instrulmental yang memecah hening dikala ini membangkitkan rasa kasih, sayang, dan cinta yang amat mendalam terhadap si dia...sekali lagi aku harus mengakuinya yang aku amat menyintai si dia...tidak mampu aku ungkapkan dengan kata2 walaupun dengan seindah kata sekalipun....tetapi aku sedar akan perasaanku ini...aku hanya insan yang mampu mentafsirkan kata2 indah saja...disebalik itu aku mungkin jua seorang insan yang serba serbi dalam kekurangan...tapi aku tetap yakin pada diriku yang aku mampu untuk menutupi kekurangan itu dengan membawa sejuta kebahagian kepada si dia...kebahagian yang kami impikan...kebahagian yang kami ungkapan setiap malam...kebahagian yang sering tulus berada di hatiku...aku yakin yang aku akan dapat merealisasikan impian itu...tapi, adakah si dia berperasaan sama seperti yang aku rasakan..??..sudikah si dia mengecapi kebahagian itu bersama aku..??...soalan yang harus sejujurnya aku tujukan kepada si dia...sebolehnya pada kedinginan malam seperti ini aku hanya ada satu permintaan sahaja untuk ku mohon dari Allah S.W.T...izinkanlah kedinginan malam seperti ini akan berterusan sehingga selamanya...agar perasaan kasih, sayang, dan cinta ku pada si dia akan terus bertambah..bertambah...dan bertambah...dengan malam yang melewati waktunya ini aku berasa cukup bahagia dikala dapat mendengar suara, usikan manja dan gurauan mesra si dia...semoga tido ku nanti ditemani mimpi2 yang indah...seindah menyebut nama sayang...aku merasakan tirai hatiku ini akan ku labuhkan untuk seketika dan sekiranya diberi peluang, akanku kembali membuka tirai hatiku ini...terima kasih sayang diatas kesudian mu untuk bertapak di hati ku...dan dengan perasaan tulus dan ikhlasnya aku ingin mengatakan yang aku amat menyintaimu...kebahagian itu pasti milik kita jua...gud nite sayang...i love u so much...

No comments: