Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, July 22, 2010

...AKTIF KEMBALI...

Assalamualaikum semua, setelah beberapa bulan aku biarkan blog ini bersawang kini aku merasakan yang aku perlu terus aktif dalam merencanakan detik-detik kehidupan yang dilalui...sesungguhnya disini aku dapat mencoretkan pelbagai kejadian pahit maun dalam menempuh hari- hari yang mendatang.....aku sesungguhnya sedar bahawa kehidupan ini hanyalah sementara dan dikala masih mempunyai akal fikiran yang waras aku perihalkan kisah-kisah kehidupanku untuk dikongsi bersama kalian....bebarapa bulan yang lalu terlalu banyak peristiwa yang membuatkan aku begitu gembira....aku bersama wife tersayang menempuh kehidupan yang unik, walau bagaimanapun kami tetap yakin bahawa hanya kasih sayang , kejujuran dan keikhlasan dapat mengatasi segala dugaan yang mendatang......disini akan aku kisah kan satu persatu rentetan peristiwa yang telah aku lalui bersama wife tercinta......dan disini juga akan aku abadikan detik-detik indah sepanjang kehidupan yang telah ditempuh.......Sekian...

No comments: