Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, July 22, 2010

...FIRST TIME WIFE AKU MASUK WAD....




Sesampai aku ke hospital kuala krai aku dipahamkan wife aku telah berada di wad setelah membuat pemeriksaan....ketika itu terdetik gak la kerisauan dalam hati aku ni....menurut wife aku, setelah pemeriksaan dibuat wife aku belum lagi ke arah bersalin kerana baby masih lagi belum matang....dan wife aku juga memberitahu dia merasa terlalu sakit ketika suntikan untuk mematangkan baby dibuat...aku jua dalam mengamatinya dengan linangan air mata wife aku..dan disitu aku tau yang wife aku berada di dalam kesakitan yang teramat sangat....sebenarnya ketika berada disana aku dan wife seakan melalui satu satu pengalaman baru dalam mengetahui pelbagai perkara di sana....setelah beberapa hari berada di hospital kuala krai wife aku meminta keizinan dari pihak hospital untuk pulang ke rumah kerana mengikut kata doktor yang membuat pemeriksaan wife aku belum sampai masa lagi untuk bersalin dan takut baby masih lagi belum matang jika dipaksa bersalin....dengan keizinan bersyarat wife aku keluar dari wad tersebut dan kami kembali ke rumah......memang satu pengalaman yang menarik ketika berada disana.....

No comments: