Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, July 22, 2010

....NETBOOK BARU....


Dah lama sebenarnya aku ingin hadiah netbook untuk wife aku....seingat aku sewaktu merancang barangan untuk hantaran perkahwinan dulu aku telah listkan yang netbook adalah antara banrangan yang akan aku sertakan...namun disebabkan tak cukup modal aku terpaksa melupakan hasrat berkenaan kerana pada aku banyak lagi perlu dibuat.....netbook ni untuk wife aku masa dia gah berpantang...maklumla, mesti boring sangat-sangat.....lagikan wife aku ni 'kaki internet' tambah lagi facebook, hehehe.....

Lama rasanya aku mensurvey netbook ni kat kota bharu dan hasilnya memang mendukacitakan aku kerana harganya jauh berbeda berbanding tempat lain....untuk berasa puas hati aku ke kuala lumpur bersama adik aku yang berada di raub untuk membeli netbook untuk wife kesayanganku....ketika di kuala lumpur aku ke plaza lowyat untuk mendapatkan netbook berkenaan....setelah hampir 2 jam berada disana aku membeli sebuah netbook putih berjenama asus.....

Dalam perjalanan pulang ke kota bharu aku sempat singgah ke ebox karoeke bersebelahan hotel quality...ni sebenarnya permintaan adik aku la yang nak sangat karoeke walaupun suara dia tak sedap...hahaha...kami bertolak pulang pada pukul 1 pagi....sesampainya di raub aku terlelap sebentar di sana dan awal2 pagi keesokannya aku kembali pulang ke chiku.....alhamdulilllah.........

No comments: