Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, July 22, 2010

...KE KLINIK DESA CHIKU 2....


Sesungguhnya ini adalah antara saat-saat getir yang telah aku lalui bersama isteri....pada hari tersebut aku telah bersiap-siap untuk pulang ke kota bharu seperti kebiasaannya....namun tidak disangka isteri aku mengadu bahawa perutnya semakin sakit seperti hendak bersalin walaupun jangkanya masih lagi jauh dari tarikhnya....kekalutan seperti kebiasaannaya berlaku dan aku terpaksa menghantar isteriku ke klinik desa chiku 2 untuk membuat pemeriksaan....namun setelah pemeriksaan dibuat, nurse yang menjaga klinik berkenaan mengatakan bahawa isteriku masih belum boleh bersalin, tetapi jika mengalami kesakitan seperti yang dialami sebelumnya nurse tersebut menasihatkan kami supaya menghantar isteriku ke klinik kesihatan chiku 3......malam tersebut aku dan isteri tidur bagaikan 'tidur-tidur ayam' kerana bimbang kesakitan menjelma kembali.....

No comments: