Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Tuesday, August 24, 2010

....BUKAK PUASA KAT KESEDAR INN....

Jumaat Lepas kami sekeluarga bercadang tuk bukak puasa kat kesedar inn kat area bandar gua musang....tempat ni aku dah pernah pi dah, memang tempat ni best...wife aku la yang cadangkan tuk berbukak puasa kat sana....dengan bertemakan pakaian hitam dan putih kami sekeluarga bertolak ke bandar gua musang dengan 2 bijik keta...sampai je disana kami dihidangkan dengan 6 jenis masakan bersertakan kuih....pada aku makanan kat sana biasa-biasa jer, xder la sampai teringat-ingat pun...tapi still ok la sebab ada widad..hehe...harga satu set tuk 9 orang makan adalah RM165.00...takder la mahal jika dibandingkan gan 6 hidangan masakan berserta 9 orang makan....

Hidangan tuk kami sekeluarga

Bergambar sebelum makan...wajib tu..hehe...

Ejaan betul rosliana la....bukan roslina....pedaaaa...

Ibu gan widad....sian kat dia..sambil-sambil kitaorang makan dia tertido lak..hehe...

4 comments:

eMMe said...

sunuk kan, makan free ke?

joe_cromokk said...

pelak makan free...makan berbayor la..huhuhu...

eMMe said...

lor..ingat ade org tolong bayar kan...kalo makan free, mesti lagi berselera kan..sana buffet brape Joe,? murah ke?

joe_cromokk said...

kat kesedar inn xde buffet la mie...dia ikut set makanan...