Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Tuesday, August 24, 2010

...KARNIVAL THE RED WARRIORS...

Dah lama sebenarnya aku dengar tentang karnival the red warriors yang akan diadakan di perkarangan stadium sultan mohamad IV, tapi aku tak pasti la tarikhnya dan jelas memang aku tak berminat pun dengan karnival-karnival ni....masa tu aku gan wife ada kat kota bharu, dan rancangan kami sebenarnya ke parkson ataupun the store tuk shoping....dalam perjalanan ke tempat tersebut, aku lalu la dekat jalan stadium so, ternampakla karnival tersebut....kitaorang pe lagi, singgah la tuk cuci mata...hehehe....

Gambar kenangan di karnival The Red Warriors

Senyum jer ek...hehe...

4 comments:

eMMe said...

eh?eh? jalan berdua je? mane si kecil? lor..tinggal umah mak la tuu...pandai ek ko joe..dating balik nmpk...hahaha....

joe_cromokk said...

hehe...si kecik tu tinggal la umah mak jap...dia xpe, bagi peluang tuk baba gan ibu dia dating...hehe..

eMMe said...

yeala..kowang kan lame tak dating...hehehe....widad tak menangis takpe...

joe_cromokk said...

widad paham mie..hehe...