Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Tuesday, August 10, 2010

....MAKAN DURIAN DI KG KELEWEK, TANAH MERAH....

Aku baru sahaja pulang dari tanah merah sebenarnya.....aku bersama rakan sekerja aku iaitu aziz dan farid ke kampung yang terlibat gan permasaalahan yang melanda dalam sistem kerja kami.....aku bersama teman-teman masuk ke kampung bechah lalang, kelewek, padang siam untuk bertemu penduduk di sana mengenai masalah yang melanda di kawasan tersebut....dalam perjalanan pulang ke kota bharu kami singgah di kg kelewek untuk menikmati buah durian di sana...memandangkan barangkali besok first puasa aku memutuskan tuk makan buah durian...isi mmg best, selonggok baru rm10....makan 3 ulas dah xnak dah..panas beb.....hehe...

No comments: