Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Tuesday, August 24, 2010

....STROLLER WIDAD....

Kami sebenarnya dalam perjalanan pulang ke gua musang...dan dalam perjalanan tersebut kami singgah la sebentar kat kb mall....so, dah jadi kelaziman waktu sekarang ni bila singgah je kat shoping complex mesti kami akan terus ke tempat barangan baby....dan dalam cuci-cuci mata tu, terpandang la kat stroller baby...lantas wife aku sambar sebijik...hahaha....memang comei stroller tersebut....

Diam je widad atas stroller tu...hehe....

Steady la anak baba....haha...

8 comments:

eMMe said...

owh stroller widad color oren....i like....

joe_cromokk said...

ibu dia nya taste...hehe..

eMMe said...

tast aku same dia bini ko la...heheheh..i like oren...widad lagi sukeee, heheheh....

joe_cromokk said...

wife aku suka oren la..kete dia pun kaler oren tau...

eMMe said...

ko tak suke oren kan..kan..

joe_cromokk said...

aku suka la oren...aku suka oren sejak aku nikah gan bini aku la...hahahaha...

eMMe said...

kowang mmg serasi laa....

joe_cromokk said...

hehe..ko gan hubby ko pun apa kurangnya..sama2 ligat..hehe..