Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Sunday, August 8, 2010

...RINDU JELAS TERASA....

Kerja....itu adalah satu kebiasaan yang sering kita lakukan pada tiap-tiap hari dan aku jelas mengakuinya....dan sebab kerana terikat dengan kerja la aku terpaksa merelakan diri aku ini dibelenggu perasaan yang terlalu rindu dengan wife serta anak aku....dan kalau dikira pada hari ni, aku tak berjumpa dengan wife serta anak aku dah seminggu lebih dah...perit-perit....dan sebab ini juga serta bercampur gaul dengan masalah keje serta masalah lain aku jadi tak keruan...emosi jelas berkecamuk....namun, alhamdulillah aku dapat tanganinya.....alhamdulillah sangat-sangat....buat ibu widad serta widad...baba merindui kalian sangat-sangat.......

2 comments:

Anonymous said...

we mish baba too...

joe_cromokk said...

huhuhu...