Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, August 16, 2010

...JALAN-JALAN KE KEDAI KOMPUTER CHIKU 3...



Pada sabtu lepas aku bersama wife gan baby widad ke kedai komputer wife aku yang berada kat chiku 3....sebenarnya kami ke sana untuk 'bersiram' setelah kawasan chiku 2 telah ketiadaan air disebabkan kebocoran telah berlaku....apala nasib kan, huhuhu...tapi nasib baik gak kat chiku 3 ada air, kalau tak camner nak nak bersiram gamaknya yer....aku takpe, widad camne..???...masa kami nak pulang kembali ke chiku 2 sempat ga la kami bergambar...serba merah tau.....kalau kat kampung dah kena 'hambat' gan lembu dah agaknya....hahaha...


'tauke kechikk'..hahaha...

Kami sekeluarga...merah itu saga kata orang...tapi aku kata merah itu 'the red warriors' hahaha....

Aku suka gambar ni...dua-dua comel...so sweeeeettttt.......

2 comments:

eMMe said...

aa'ah la joe, merah itu menawan... mmg sesuai, sweet sgt, ko hitam manis, lagi la.....hehhe..

joe_cromokk said...

manis2 si tempok manggis kan..hahaha...