Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 20, 2010

CORET-CORET LEBARAN (RAYA KEEMPAT)

Raya keempat aku kena keje la....sian aku kan,huhuhu...kat opis hanya ada 6 orang jer....tapi kami still cool punya, hehehe....tengahari tu sempat gak aku pi umah terbuka kawan-kawan sepejabat aku kat kampung sireh gan pintu geng (sebulan dah janji nak pi)...ok la sebab masa kat kampung sireh tu aku dapat makan roti cicah gulai (memang best gulai tu) dan kat pintu geng leh lak makan bihun sup....selesai je pi umah terbuka tersebut aku terus je balik umah sebab kitaorang nak ke rumah pak sedara aku kat tanah merah sebab ada majlis menyambut menantu cousin aku...balik jer aku rasa demam aku makin teruk plak sampai kena makan ubat n selimut tuk peluhkan badan dan alhamdulillah, aku pulih la walaupun tuk sekejap..hehehe....selepas tu kami bertolak terus ke tanah merah dan dalam malam gak la kami sampai sebab brenti beli hadiah lagi...tapi best la sebab pada malam tersebut sekali lagi kami dapat berkumpul beramai-ramai......

Bersiap tuk ke tanah merah...topi yang widad pakai tu kejap ke tu...hehehe...
Dua sepupu...hehe....ni anak akak aku amsyar ni...manja yaamat...

No comments: