Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 20, 2010

CORET-CORET LEBARAN (RAYA KETIGA)

Raya ketiga lak pada aku cam raya kedua gak tapi kali ni kami tak ramai la mengunjungi umah saudara sebab ada antara adik-adik aku yang ada agendanya yang tersendiri....kakak aku demam, aboh aku pun demam so, dorang memang tak dapat yang ikut kami....kali ini kami ke rumah saudara yang sekitar kampung aku jer....ada la dalam 3-4 buah rumah kami singgah sebab kami kesuntukan masa disebabkan mak aku dah kena keje kul 3...so, tak dapat la kami nak pi jauh-jauh...tapi ok gak la sebab aku rasakan yang widad pun tak sihat sangat...aku pun dah mula rasa tak sihat sangat-sangat time tu....virus dari terengganu menyerang kot...hahaha....

Sempat gi bergambar kat umah tok sedara aku....kesian, dah berumur dah dia....

Widad muka pun nampak sangat tak sihat tapi lasak budak ni....anak aku katakan...hahaha...

No comments: