Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, September 9, 2010

....SALAM LEBARAN UNTUK SEMUA....

Assalamualaikum....harini kira last puasa kan, mintak-mintak tahun depan sempat gi la kita berpuasa ye dak....aku rasa cam dah sebati dah jiwa aku gan bulan puasa ni....mana daknya, pagi-pagi hari lagi dah makan bersahur (jarang tapi ada gak)....pastu berpuasa, tengahari member-member opis kecoh duk bincang sal juadah-juadah best tuk berbuka....dan kalau sepakat kami akan cari juadah tu....bila petang balik keje jalan confirm jem teruk berbeza gan hari-hari yang lain....bila sampai umah mandi dan solat asar pastu bukak pc dan main game sambil-sambil tunggu waktu berbuka....malam lak pi terawih (kadang-kadang gak) dan pas balik terawih terus tido sampai tak sedar pe-pe dah....camtu la hari-hari yang aku lalui sepanjang bulan puasa ni....pejam celik pejam celik dan sampai perhujung bulan puasa dah tuk tahun ni....semalam pas berbuka aku tengok la pengumuman raya (dah tua dah penyimpan mohor besar raja-raja tu) dan resultnya memang melegakan aku...nasib baik raya hari jumaat, kalau la hari khamis....maunya kelam kabut kitaorang, hahaha....pagi ni aku seperti biasa kena masuk keje gak sebab ada keje nak dibereskan sebelum pulang ke kampung gua musang....tak sabar rasanya nak tengok anak isteri....harap-harap dalam perjalanan pulang nanti semuanya selamat, maklumla jalan sekarang ni sesak sangat-sangat....apapun raya kali ini amat bermakna bagi aku gan wife sebab kami beraya gan anakde yang disayangi.....untuk korang semua, dihari lebaran yang penuh bermakna ini aku dengan setulus hati mengucapkan selamat hari raya aldilfitri, maaf zahir dan batin....semoga kegembiraan di hari lebaran ni dapat kita kongsi dengan insan-insan yang sedang berduka.....wassalam...

No comments: