Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 20, 2010

...GAMBAR KAT PHOTO STUDIO...

Ni planing wife aku sebenarnya...wife aku cakap, tuk sekarang ni memang la kita takkan perasan tapi bila dah tua esok-esok gambar-gambar macam ni la yang dapat mengimbau kenangan-kenangan manis masa silam...pada aku tul gak sebab, aku dulu tak suka sangat bergambar dan sekarang aku cam kehilangan memori silam tampa tatapan di hadapan...

Tema merah tahun ni...satu kaler gan kete aku , sampul duit raya, gan color the red warriors...hehe..

Bermacam-macam gaya anak baba ni...tapi yang pentingnya dia mudah tuk bergambar....keje tauke kedai gambar pun senang....hehehe...

Hijau plak...aku tak bercadang pun nak bergambar gan baju ni...huhu...

2 comments:

ibu widad said...

gambar kenangan kita nanti tua2 nanti

joe_cromokk said...

hahahaha...tua ek..