Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 20, 2010

CORET-CORET LEBARAN (RAYA KETUJUH)

Pada pagi raya ketujuh tu ramai yang tak keje dan ramai yang wat umah terbuka kot sebab hari tersebut merupakan cuti umum iaitu cuti hari malaysia (first time ni)....so, ada la kenalan wife aku yang merangkap customer tetap mengadakan rumah terbuka kat chiku 7....dia telah menjemput wife aku kami pun pegi la kan...memang jauh chiku 7 ni, jalan ladang sawit lak tu..hehe...tapi takper la, sesampai kat sana leh gak makan nasi himpit, hehehe....selepas ke rumah kenalan wife aku tu, aku terus hantar mak mertua gan adik ipar aku kat umah kerana kami sekeluarga ke bandar gua musang tuk merakam gambar kenangan hari raya kat photo studio....sesudah tu, kami kemudian ke kfc plak tuk makan dan aku pilih kfc sebab ada aircond....kalau kedai-kedai biasa sian anak aku...dah la takleh panas-panas, nanti dia cepat berpeluh...

Wah bergaya tul anak baba pegang stereng kete...nak ganti baba ek..hehe...

Sian dia, kami duk makan widad duk perati jer kan..pela baba gan ibu ni....hehehe..

Memang kejenya sekarang asyik nak senyum jer...orang batuk pun senyum...orang bercakap pun senyum...pedaaaa....hehehe...

No comments: