Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 13, 2010

....FIRST DAY KEJE SELEPAS RAYA.....

Arini hari raya keempat dan aku keje cam biasa...hanya enam orang jer yang ada kat opis ni termasuk aku...yang lain masih lagi melantak sisa-sila biskut raya kat umah kot, hahaha...tapi arini aku rasa takder la aku nak keje sepanjang hari pun, tengahari karang aku balik la sebab masih ada tempat yang perlu aku kunjungi lagi....sebenarnya aku nak kongsi-kongsi gak lembaran perjalanan aidilfitri kami...tapi aku rasa cam takder mood jer nak post...nanti-nanti la aku post yer, hehehe...pagi tadi masa nak sarapan aku bersama kawan-kawan opis drive satu kb tuk cari juadah sarapan kami....nasib baik la ada satu kedai ni bukak so, kami terus la melantak kat situ...'nasi berlauk ala kak wook' , memang best sangat-sangat sampai member aku pun bantai dua bungkus...hahaha...k la, nanti balik umah aku nak post gambar-gambar raya lak....

No comments: