Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 20, 2010

CORET-CORET LEBARAN (RAYA KELIMA)

Pada raya kelima ni sepatutnya aku kena keje gak tapi aku tak pegi pun sebab memang aku tak sihat sangat-sangat pagi tu...pada pemikiran aku, aku nak jer ke klinik tuk cari mc tapi tak tertunai la plak, huhuhu....tapi ada gak hikmatnya sebab aku gan wife aku dapat ke kedai peralatan sukan tuk beli meja pingpong tuk disumbangkan....Rm 530 sekali gan net..suh, mahal tu...hehe...sesudah tu kami pulang ke rumah parents aku tuk bersiap dan kami kembali pulang ke kampung wife aku di chiku 2...dramatik gak la sebab aku nak tengok bola sangat-sangat malam tu sampai bawak keje laju gak ar tuk kejar masa tuk tengok live kelantan vs ns...sampai-sampai jer kat sana, sekali ujan turun daaa...takleh tengok plak...hampa tul, huhhuhu....cuma separuh masa kedua la leh tengok jap...tu pun hampa gak sebab kelantan tewas 0-1 kepada ns....hampa-hampa....huhuhu...

No comments: