Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, September 20, 2010

CORET-CORET LEBARAN (RAYA PERTAMA)

Salam lebaran sekali lagi aku susurkan buat korang....arini kira dah masuk 11 syawal dah....begitu pantas masa berlalu dan meninggalkan kita dalam seribu kenangan....lama dah aku nak update blog aku ni tapi keadaan memang tak mengizinkan sangat....so, dikesempatan waktu yang ada ni aku rasa sempat la kot untuk aku mencoret-coret kisah kat sini.....pada aku lebaran kali ini amat bermakna bagi aku gan wife aku kerana kami beraya dengan 'orang baru' tahun ni....memang seronok sangat-sangat melihat telatahnya sampaikan begitu teruja sekali kami beraya hingga ke serata tempat aku rasa....dari gua musang, kota bharu, kuala krai, pasir mas, tanah merah merah dan jeli, semuanya kami jelajah tau....hahaha....sakan beraya kata orang...

Pada hari raya pertama kami beraya di kampung wife aku kat chiku 2, dan planing kami akan pulang beraya plak kat kampung aku kat kota bharu pada petang tersebut....pada raya tersebut sempat gak la kami beraya sampai sungai asap gan perasu....first time widad menyambut raya katakan...hehehe...sini aku lampirkan gambar-gambar masa raya pertama haritu.........


Baju melayu yang dibuat oleh 'ma tok' widad...songkok ada tapi longgar plak, hehe...tu yang pakai kopiah ni....ada gaya imam muda tak...hehehe...

Amboi widad, sronok ek tengok sampul raya....yang penting sampul raya the red warriors kan..isi tak penting,hehe...

Pe tah masalah sampai widad ke posisi terbawah lak..hahaha....

Widad gan gaya 'glepa'nya...huhuhu....

No comments: