Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

.....AKU BAKAL JADI AYAH....


Disini aku nak kongsi satu peristiwa dan pengalaman yang menarik bagi aku gan korang.....mungkin bagi yang tak merasa akan pandang remeh tentang ini...pada aku ia begitu memberi makna dalam sebuah kehidupan yang dipanggil alam rumah tangga....pada masa tu dua tiga hari sebelum datangnya ramadhan al mubarak....pada pagi tu wife aku telah menghubungi aku dan mengatakan bahawa hasil dengan menggunakan 'pregnant kit' wife aku telah disahkan pregnant...satu berita yang membuatkan aku begitu teruja....yela, sape yang tak suka jika nak jadi ayah kan...best..best...hehe....dan setelah beberapa bulan berlalu kini kandungan wife aku dan mencapai 4 bulan....tak sabar sebenarnya menunggu saat kelahiran....apapun tahniat buat aku dan wife aku....hehe...

No comments: