Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

S&R ICT ENTERPRISE ( KEDAI KOMPUTER WIFE AKU )



s&r ict enterprise ditubuhkan oleh wife aku sekitar awal tahun 2008....sebenarnya s&r ict enterprise adalah hasil nama gantian dari chiku multimedia enterprise.....sebenarnya kedai tersebut merupakan pelopor kedai komputer di chiku 3....kedai tersebut meyediakan kelas asas komputer yang sijilnya adalah diikftiraf oleh kementerian belia dan sukan....selain itu jua kedai tersebut menyediakan perkhidmatan fotostat, fax ,scaning, liminate, service pc/latpop, upah taip, kad kawen, game, internet, dan sebagainya lagi....sejak penubuhan s&r ict enterprise, wife aku pada awlnya telah mengambil pelajar-pelajar di kedai tersebut untuk menjadi tenaga kerja disitu...bermula dengan nora dan fazliyana, seterusnya nik rosni telah mengambil alih selepas ketiadaan nora kerana melanjutkan pelajaran.....selepas itu fazliyana mengambil keputusan untuk menarik diri dari kedai tersebut kerana terikat dengan komitmen kerja yang lain.....dan adik ipar aku sendiri iaitu siti rosmah telah menjadi tenaga kerja disana.....aku berasakan kemajuan s&r ict enterprise dari masa ke semasa mengalami zaman kemajuan dengan hasil usaha wife aku selama ini....kebanggaan aku sebenarnya tu..hehe.....aku berharap agar s&r ict enterprise akan terus berjaya dan bertambah maju dimasa akan datang.....dengan projek-projek yang akan dilaksanakan itu aku harap wife aku akan dapat melaksanakannya.....insyaallah aku jua akan membantu.....iduppppp s&r ict enterprise.......iduuupppp liana......hehehe...

No comments: