Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

....MAKAN ANGIN DI GUA MDU....



Dah lama sebenarnya wife aku mengajak aku ke sana, dan akhirnya aku sampai jua disana...bagi aku gua madu adalah tempat riadah yang baik...namun, disebabkan tidak dapat sambutan ramai aku rasa tempat ini cam terbiar je....aku sebenarnya tak tahu pun pe yang dirancang oleh wife aku dan seperti biasa 'last minute' dia bagitau la..pela, huhuhu.....pagi tu aku dan seluruh keluarga mertua aku pergi ke gua madu dengan 2 buah kenderaan....satria neo dan juga gen 2.....setibanya disana dengan perut yang lapor sangat-sangat aku rasa 2 pinggan nasi goreng kot aku habiskan, pela aku ni..hehe...tapi yang memeranjatkan aku, ada ke patut dorang-dorang ni bawak petai sekali, nak tergelak pun ada dan dah tergelak pun ada...sowie..sowie...hahaha...pe pun nasi goreng tu sedap sangat dan dipahamkan wife aku yang masak..bangga...bangga..hehehe...

No comments: