Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

......MAJLIS MENYAMBUT MENANTU......




3 JUNE 2009

Pada pagi tersebut isteriku masih lagi bertugas namun telah mendapat keizinan untuk keluar awal memandangkan majlis kami sesudah waktu zohor......setelah bersedia kami menuju tepat ke kedai sri pengantin yang dimiliki 'kak linda' untuk mengenakan pakaian pengantin yang ditempah disana dan selepas itu menuju pula ke kedai sri pengantin 'kak zee' untuk isteriku disolek walaupun secara jujurnya wujud ketidakpuasan hati aku dengan 'cara' kak zee mengendalikan kami......rombongan dari chiku sebenarnya telah sampai awal sehingga berlaku rungutan kerana kami terlambat sampai sebenarnya.....setibanya kami di perkarangan rumah berkenaan aku dan isteri dengan diarak oleh rombongan dari chiku menuju terus ke pelamin untuk meneruskan aturcara majlis.....sedar atau tidak aku sebenarnya berpuas hati dengan majlis yang dirancang walaupun berlaku sedikit ketidakpuasan hati mengenai beberapa perkara.....namun atas masa yang terhad aku relakan diriku untuk bertenang dan meneruskan jua majlis tersebut....buat semua yang membantu, ucapan jutaan terima kasih aku salurkan....

No comments: