Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

.....BANJIR DI KUALA KRAI.....




Apala nasib, nak tak nak kena gak hadapi....tul tak....memang mencabar rasanya...bila aku imbas balik bila gelombang pertama banjir malanda pantai timur, masa tu aku dari kota bharu menuju ke chiku gua musang....hajat dihati memang nak lari dari banjir sebab rumah aku kat kb hampir-hampir dipenuhi air banjir....so, melarikan diri lah kononnya....masa dalam perjalanan tidak ku sangga dekat bandar ketereh telah dinaiki air paras peha aku rasa...masa tu aku lalu jer..maklumla, kononnya kete kuat....bila sampai di pulai chondong lak, aku jadi mati akal...dah la air sedalam paras punggung pastu air deras lak...kete yang lalu pun leh tertanggal bodykit atau nombor plat...naya..naya...so, disebabkan aku ni prihatin aku melepak jela kat pulai chondong sampai air surut sikit..makan masa 4-5 jam woo...dah la masa tu nak terkencing adooooii...parah..parah....bila dah lepas kat pulai chondong tu aku ingat ok la, tapi kat sungai durian pun sama gak...so, tunggu lagi...huhhuhuhu....pela nasib.....

masa gelombang kedua hadir, masatu aku gan wife dari kb gak menuju ke gua musang...memang aku akui aku dah mentahui yang jalan dinaiki air dari berita radio..namun, atas dasar ingin tahu aku redah gak...sampai kat pulai chondong aku rasa lega sebab air takder so, aku merasakan yang di sungai durian pun ok....bila sampai je di sungai duirian, skali air melimpah ar...tak berani aku nak lalu....so, aku gan wife terpaksa la lepak kat sana ada la lebih kurang 4-5 jam rasanya....sambil-sambil tu terlelap gak kitaorang...pela..hehe....masa sedar tu aku amik keputusan tuk redah gah air banjir tu memandangkan hari dah lewat malam...dalam kul1 or 2 pagi rasanya....alhamdulillah selamat walaupun kereta aku dah mengalami tanda-tanda kerosakkan...sian aku...huwawuhuwawahuwawahuwawa........

No comments: