Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

...BOWLING...






Aku tak nafikan yang aku memang berbakat dalam permaianan bowling...kalau shalin zukifli tengok aku main pun confirmnya la dia ajak aku jadi patner dia..hehe...chewah, ayat melampau kan...kalau sape-sape tau gamaknya leh muntah kot..hahaha....sebenarnya aku minat main bowling ni sejak berada di kl lagi....dan aku juga tidak nafikan aktiviti mingguan aku adalah di tempat bowling sebenarnya.....namun bila dapat pindah ke kelantan ni aku rasa aktiviti aku terhadap sukan bowling ni cam dah samar-samar jer walaupun minat tu sentiasa membara...hehe....

Masa aku ditemani isteriku ke kbmall, aku saje je la jalan-jalan ke tempat bowling so, bila melihat anak-anak muda ditambah gi gan balingan hampeh dari orang tua, keinginanku untuk bermain bowling semakin meluap-luap.....walaupun isteriku tidak begitu mengemarinya dan ditambah lagi kakinya yang sakit, mungkin kerana untuk menemaniku isteriku akur dan menurut saja.....thanks sayang...hehe.....

No comments: