Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Monday, December 21, 2009

....BAKUL UNTUK ROMBONGAN DARI KEMENTERIAN.....



Memang layak dipuji pun pada aku...wife aku memang tero bab-bab mengubah ni....first time aku nengok hasil gubahannya masa gubahan bakul di hari pertunangan kitaorang...erm, mana bakat yang wife aku dapat pun aku tak tau, maybe dari gunung tahan kot, hehehe...second time aku tengok hasil gubahan wife aku ni masa hari persandingan kitaorang, masa tu wife aku mengubah hantaran daripada balang kaca, memang cantik bro.....(puji lagi)....dan yang kali terakhirnya aku nengok hasil gubahan wife aku ni masa dia mencalonkan diri tuk mengubah bakul tuk dijadikan buah tangan untuk wakil-wakil rombongan dari kementerian pelajaran....apa-apa pun aku memang ' tabik spring ' la kat wife aku ni...memang dia pandai mengubah, maklumla orang kreatif katakan....kat sini aku lekatkan sekali gambar gubahan yang digubah wife aku untuk rombongan dari kementerian....syabas...syabas....leh bukak kedai gubahan lak lepas ni....hehe....

No comments: