Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Saturday, December 12, 2009

.....ENJIN NEO LAK TAK IDUP....



Hehe.....dah la dekat 3 bulan kete satria neo wife aku duk tersadai jer kat bengkel cina tu...bila nak pi ambil jer, enjin kete lak tak idup...atas kemahuan 'tauke cina' tu suh wife aku bawak kunci spare kete satria neo tu kat gua musang so, kami ikut jela...manala tau kan, haritu dapat wat balik terus ker...mesti mau melompat gembira wife aku tu...hehe....bila sampai jer kat bengkel dah la kena tunggu lama nak dilayan, bila dah dipanggil baru la dorang cakap yang masalah enjin tu sebenarnya berkenaan gan kunci....kunci yang asal dah rosak dan 'kod' kunci tu pun dah rosak...aku dah try start dah gan kunci asal tu dan aku percaya gak sedikit sebanyak penerangan tauke cina gua musang tu...so, selepas enjin dah dihidupkan makan satria neo kesangan wife aku tu pun berjaya dibawa pulang ke chiku....tapi kes ni masih tak settle....

No comments: