Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

.....RAYA HAJI 2009......


Hari raya kali kedua aku beraya di rumah mertua aku....best memang la best tapi kali ni aku rasa cam tiada kemeriahan jer..nape ek???.....dah la pagi tu terlepas nak pi solat sunat kat masjid...maklumla masjid pakai waktu bombay....aku gan wife aku lak pakai waktu bali, memang la tak sama waktu...kesian...kesian....hehe....apapun masa pi solat jumaat tu aku sempat gak takbir bersama-sama penduduk chiku 2.....pada malam tu lak aku bertolak menuju ke kampung aku di kota bharu...dengan semangat untuk beraya dengan family di hari raya pertama aku memang la teruja....namun, disebabkan lubang yang banyak di jalan menyebabkan tayar kereta aku pecah...alamakkkk...!!!!....memang aku tak nafikan yang aku dah biasa gan keadaan tersebut tetapi dah la barang tuk ' jek' tak cukup...lapor lak tu...memang terasa sangat-sangat....dengan bantuan 'pak ngah' tayar kereta aku dapat dipasang dan sepanjang perjalanan ke kota bharu, bawak kete punyala slow....maklumla, takut tayar pecah lagi..dah la tayar spare dah takder....alhamdulillah kami sampai gak ke kota bharau....sampai-sampai je wife aku terus tido, sian dia penat duk berdiri...aku lak pi mandi dan...........................mlantak makan nasikkk...lapor wooooo....tenaga ilang..hehe..

No comments: