Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

.....MAJLIS KHATAM AL-QURAN.....

Setelah rombongan dan hadiran telah berangkat pulang ke rumah masing-masing aku mula merasai kepenatan yang amat sangat.....malam itu isteriku sebenarnya akan menyertai majlis khatam al-quran dan aku secara jujurnya kagum dengan semangat dan keupayaan isteriku......sepanjang majlis khatam al-quran tersebut, aku menghayati bacaan oleh isteriku...dan pada pendapat aku, isteriku memang pandai dalam mengalunkan ayat-ayat suci ini...satu lagi kebanggaan yang terpercik dari lubuk sanubariku.....dan ketika itu juga aku telah bayangkan akan kepenatan perjalanan ke kota bharu awal keesokan paginya kerana isteriku akan memulakan tugasan di sana.....

No comments: