Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

....SUDARA BEACH RESORT.....






Ppd Gua Musang telah mengadakan hari keluarga yang bertempat di Sudara Beach Resort.....pada masa yang sama aku dah wife aku serta ditemani adikku iaitu fatin dan asnida juga menyertainya....disana aku dapat saksinya bagaimana meriahnya hari keluarga yang dianjurkan oleh ppd gua musang.....aku sebenarnya ada kisah untuk diceritakan tuk tatapan korang, tapi takdela menarik sangat...hanya untuk dikongsi bersama jer..hehe....sebenarnya kami bertolak ke sudara beach resort dengan menaiki kete gen 2 merah aku dari kb.....aku sebenarnya memang pernah menjejakkan kaki ke sudara tu....tapi tah mengapa bila nak ke sana aku leh tersalah jalan...ada ke patut....tak patut...tak patut...hehe...rasanya ada la sejam lebih baru kami tepat menuju ke destinasi......pada petang tersebut telah diadakan aktiviti permainan yang disertai oleh staf dan juga ahli keluarga ppd gua musang.....aku cam biasa la, tak nak amik bahagian pun dalam aktiviti tesebut....bukannya apa, nanti semua hadiah tempat pertama aku yang dapat..pe lak kata mereka kan..hehe..poyo je ayat....

pada malam tersebut ada plak majlis makan bbq...makanan yang disajikan aku rasa tidak memenuhi selera makan aku...bukan nak memilih kawan-kawan, tapi kenyataan aku tu dipersetujui oleh waife dan adik-adik aku...so, makanan malam tu memang out terus la.....sambil-sambil menjamu selera, pihak sudara ada menyediaan karoeke untuk sape-sape yang kaki karoeke.....aku ni bukan lah kaki karoeke, tapi disebabkan dah lama tak tunjuk bakat...so, aku nyanyi je la malam tu.....lagu nyanyian dari jamal abdillah menjadi pilihan aku......lagu 'kekasih awal dan akhir' tu..hehe....sebenarnya aku saje je nak nyanyi lagu tu sebab nak tujukan untuk wife aku yang tersayang.....diawal nyanyian pun aku ada utuskan lagu tersebut khas untuk wife aku....selepas habis nyanyi tu tak sangka lak mendapat tepukan ramai terutama sekali pengarah ppd gua musang....apa pun aku memang enjoy pi sana....thanks ppd gua musang.....thanks my wife.....

No comments: