Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Premature Baby tickers

MAJLIS PERKAHWINAN

MAJLIS PERTUNANGAN

Thursday, December 10, 2009

.....SATRIA NEO WIFE AKU EKSIDEN.....


Satu kejutan telah berlaku sebenarnya dan aku akui jika aku yang mengalaminya aku mungkin hilang kawalan diri....sejak itu aku mula benar-benar mengagumi ketabahan yang dimiliki oleh wife aku....yela, kereta kesayangannya remuk dilanggar oleh toyota hilux...korang bayangkanlah bagaimana kereta satria neo yang kecik tu dilanggar oleh hilux....memang teruk...memang teruk.... sebenarnya masa kejadian wife aku berada di batu buruk terengganu kerana menghadiri kursus di sana....dan kereta satria tersebut berada di rumah chiku 2.....adik wife aku yang bernama khalid telah membawa kereta tersebut untuk membeli pampers katanya di chiku 3....dan dalam perjalanan pulang ke chiku 2 khalid telah berhenti di pertengahan jalan untuk ke stesen minyak shell....namun, kereta toyota hilux dengan laju dan tidak semena-mena telah melanggar kereta tersebut di bahagian belakang....dan hasilnya satria neo remuk di bahagian belakang....tapi nasib baikla khalid tidak mengalami apa-apa kecederaan.....kesian wife aku....tak pasal-pasal kereta kesayangannya menjadi mangsa....mangsa keadaan rasanya...apapun wife aku memang tabah walaupun adakalanya ketabahannya tercabar dek situasi.......so, masuk bengkel bai......huhuhuhu....

No comments: